Smijemo se tugi

Posto cijenim svoje jarane, pogotovo Bombonu Nokic,

obecao sam mu da cu nastaviti budalasati.

I da razveselim svoju najdrazu Nektar Demirovic,

 

Imam jednog ahbaba necemo mu ime spominjati, neka se zove - Simsir Baklava,

mogu komotno reci da mi je dusu kroz nos izvadio.

Sjecamo se mi ramazanaskog mlijeka, makar ja i on.

Za vas koji neznate, ko vas.....

 

Ok, danas cemo spustiti se na malo mekse rijeci, a ne kao klasicni Brajx,

Dajanin ritam je trenutno mrtav, znaci,

neka svira Plavi Orkestar, ehmmm, najvjerovatnije Dino Merlin, i Zabranjeno Pusenje.

 

 

Demi,

momci znaju biti bezobrazni, obicne zivotinje,

zato se nasmijesi - ostalo nas je i valjanih,

postenih, smijesnih, lijepih. Ali tesko nas je naci.

Sve u svoje vrijeme.

 

Obuci bijelu haljinu, za tobom neka uzdisu.

 

Sjesti cemo, uzeti cemo gajbu pive pa se usudi biti tuzna.

 

 

Mogu vam reci, da ja nisam bas tip blogas,

mozda ce te imati i tu srecu da me sretnete,

a inace saljem poseban pozdrav Nektaru, Simsiru i Kaki.



Kommentarer
Postat av: Nadja

hahah vidiii :D nasla sam ti blogg! keep up the good work :P :D

2010-05-03 @ 15:21:16
Postat av: simsir baklava

jaran svaka cast nastavi ovak mozda ce biti neka bezobrazna djecija knjiga:P samo akobogda:P p.s imas ljepa oci...

2010-05-05 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0