Od papira do peskira

Razmisljate li vi ikada o papiru?

Kako se trosi iz dana u dan

samo zbog crteza,  brisanje slina i kecupa sa kosulje

zbog prosutog alkohola na stolu,

zbog prirodnih nuzdi,

tapeta, promasenih knjiga,

zbog onih blanketa koje ti neke ublehe dadnu,

cak iako ces ih razderati u istom trenutku.

Ima vise primjera nego klikera u BR-u.

Ali ne radi se o tome.

Raja, nestaju nam drva. Jos ovo globalno zagrijavanje hoce da nas jebe.

Sta je s Afrikom? Djeca nemaju Ninja Kornjace ko sto mi imamo da se igraju na miru.

Sada cemo im jos oduzeti drva,

da se nemogu vise ni penjati,

ni igrati se zmire.

Sta ce jesti?

Znam, ne jedu drva, nisam glup.

Crnci vole banane. Ko majmuni.

Svako voli banane. Pogotovo Severina.


Ali je meni nekako jabuka draga samo da znate.

Mislim, ima lijep oblik, socan ukus,

mogu se majstorski kolaci napraviti od nje, jos proizvodi sjajne racunare.

Mislim, nije ni cudo da su je Adem i Hava pojeli?

I ja bi jebote. Jos bi bio najpametniji na svijetu.

Ali necemo sada ulaziti na tu temu, nego vracamo se bananama.

Mislim, eto, sta bi vanjzemaljci rekli o ovome kad bi nas vidjeli?

Ljudi saberite se i pocnite koristiti peskire i krpe.

Jeboga vi pa imaju i oni svoju svrhu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då välkomnar vi den nya bloggaren, you kick ass man. Ett riktigt grymt första inlägg! Keep up the good work '

2010-01-04 @ 18:01:55
URL: http://demirovicdajana.blogg.se/
Postat av: Tare care nema pare

Jaran svaka cast! Ja sam se valjao po podu!

2010-01-05 @ 00:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0