Tok zivota se moze zaustaviti kisobranom.

Raja, moj drug Ibrahim je mene 29/12 zamolio:

"Ibrahime, obecaj mi da ces, mislim nesto kao....

povecati mentalitet ove iduce godine?

Skoncentrisi se i budi covjek, eto, mozes li za makar za mene?"

Naravno, ja i Ibrahim smo jako dobri jarani i siguran sam da razumije

sto sam mu oteo patike i izbacio ga iz svoje kuce, i sto ga do danasnjeg dana ignorisem.

 

Ljudi ba,

pazite..

Laksi ce vam biti zivot bez nepotrebnih iluzija,

svi smo mi "homo sapiens-i" (homo sapien=covjek, (za neobrazovane)

imamo jako razvijen i komplikovan mozak, znaci i stanju smo da mislimo i da postavljamo pitanja kao

"Gdje je daljinski?" ili "Ima li mlijeka u frizideru?",

"Postoji li Bog?", "Ima li on mlijeka u frizideru?", "Mislis li da ce mi dati malo ako ga pitam?"

"Hoce li mi dati mlijeka pa unaprijed me natjerati da klanjam sto sam mu duzan zbog mlijeka?"

 

"Ima li ikakav univerzalni moral? Ko je u pravu, a ko nije"?

"Sta je to Hitler ustvari htio uspjeti, i sto se nije znao obrijati"?

"Sto su Hrvati dopustili Severinu da ih obruka na Euroviziji 2006-te?" (Znamo mi da su bolji od toga. (Pozdrav Anti "Derventa-Cop" Novacicu)

 

Nismo mi kameleonti jarane,

nego pokazite svoje istinite boje.

(Ko sto rece Phil Collins( za vas koji neznate ko je P.C. - kod Youtube-a uvijek ima bujruma)

 

Jos jedna stvar.

Danas sam vidjeo jednu curu,

bila se okliznula i pala na snijeg.

Guzica joj se odrazila u snijegu.

Odavno nisam vidio takve ljepote.

 

Ali ne brinite, nije se ozlijedila,

pomogao sam joj da ustane.

 

 

 

I momci...... nemojte izlaziti na kisu bez kisobrana.


Kommentarer
Postat av: anto-derventa-cop novacic

haha

2010-01-10 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0