Ubaci u trecu i vozi za Split

He ba,

danasnja tema: veza na daljinama.

...Njemacki autoputevi, Slovenski supci u Mariboru sto prave zastoje na cestama

sam da bi mogli love zaraditi na turiste i prolaznicima,

Slovenske carine, jedino nas njihove zajebavaju,

kamiondzije, pogotovo u podrucju Severine Vuckovic,

kamioni puni hormona?....gas gas?

Znam makar ja sta ti radis po kamionima.

Nije joj dovoljno da svako sto ima pristup internetu

moze je vidjeti kako se k........

pardon,

moze vidjeti njezinu eroticku stranu zivota?

Ali nije dovoljno,  mora se jos malo izbrukati. Jebem mu i stiklu i benzin.

Mora i na televiziji da se prosipa, pogotovo u novinama.

Nacionalni ikoni jarane. (Ponovo pozdravljamo Antu Novacica koji ce jednog dana

uz cvrstu volju i uz moju moralnu podrsku postici uspjesnu karijeru

u mjesovitim boralickim vjestinama.)

Jos veliki pozdrav Severini leti, zbog toga sto me zna nasmijati, i mi pomaze mi nasmijavati druge.

I pozdravljam susjednu drzavavu. (To jeste Hrvatska)

Kada smo vec presli na geografiju;

Budozelje je moje mjesto. (Selo u BiH)

Pa makar se jebavo i kupio sijeno, cijepo drva...

To je moja raja, tu je moja familija.

Osim brezave.... brezava vise nije sa nama...

, dobro mozda u nama.

jebiga, uglavnom ja sam bio ogladnio.

Vracamo se listi prepreka izmedu Svedske i Bosne;

muhe koje nam isprljaju sofer sajbe,

cigani sto prose,

Turci koji se prave pametni,  a pojma nemaju o zivotu,

pogotvo ne znaju da ce fasovati na Balkanu sa takvim ponasanjem.

Pogotovo makadam i svaka stijena na cesti koja nas je natjerala da izademo i sklonimo je,

ne smijemo zaboravljati ni homare,

i naravno, Ahmedove ovce koje su ocito vaznije od saobracaja...

Znaci, da vas podsjetim,

danasnja tema: veza na daljinama.

Radi se o gorivu.

Gorivo kosta. Jos nam i goriva nestaje.

zamisli... kad bi sve na sarajevskoj pivi picilo...

bilo bi nam makar jos 4-5 stoljeca.

Ma bez obzira, imamo mi prece svrhe sa nasim dragim pivama; tako da nece nista biti od toga.

Svijet se okrece oko marke jarane, i to je tako.

Zaboli onoga ko ima love. Ne razmisljaju oni ba o parama, nego o vremenu.

Za njih je vrijeme lova, a lova kikiriki...

Sta ces, neki su cak sebi i zaradili.

Beli...

Radije sebi kupiti pokemon kartice nego trositi pare na telefonske razgovore, putovanja, i tako dalje.

Jebiga, svi znamo da ce doci kraj ovim vezama.

Kao sto sam jednom jaranu iz Sarajeva, Edinu Dervishalidovicu,  uz kahvu objasnio svoje znanje o ovakvim situacijama.

Ispalo da je Edin pjesmu napisao za mene.

"Da je tuga snijeg".

Ali ne moze.

Fali mi Charizard, i ona skoljka.

Jebiga, sta ces. Kad nemoze-nemoze.

Cak se ponovo mozemo okrenuti na ringispilu globalnih kriza.

Sta bi sa Afrikom ba?

...Je li se to samo ja o njima brinem? Mozda cak mogu i razumjeti zbog cega ljudi nece....

Jebiga eto pogledajte, draga braco i postovane hanumice,

preuzeli su cijelu jebenu Ameriku,

vladaju sportovima; u nogometu, u kosarci, u americkom fudbalu, poceli su se i u rukometu gurati,

jebo majku pa uspeli su i u golf istjerati iz vjere...

Takozvani "Lav Drveca" u sve rupe svoje loptice ubacuje.

A da ne pocinjem o muzici i pjevacima.

Ponekad ko da su Edu Maajku pretvorili u Africkog- Amerikanca.

Ljude uhvatila ljubomora i nece da pomognu?

Hoce da budu bolji?

Znate sta, necu sada o gorivu pricati.

, gadi mi se miris nafte. Drugi put.

Posto svi sada znate da ja volim "ozbiljno" razgovarati/pisati o kriticnim temama,

da samo razjasnim da ne mrzim, niti sudim nikoga po nacionalnosti ili rase.

I momci, ako zaista nemate sanse - kupite kamion, i provozajte se po Hrvatskoj.

Pozdrav


Kommentarer
Postat av: anto novacic

ako bog da ibro..

2010-01-10 @ 19:02:12
Postat av: Anonym

' Ännu ett "great" inlägg med en massa svordomar som vår kära ibro bör tagga ner med. Neda nas Ibro na sebe, pa taman cura bila bog zna sta '

2010-01-15 @ 18:14:40
URL: http://demirovicdajana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0