Caki pojo' pekmez.

 

Da vam nesto ispricam,

...zaista mi je dojadilo spavati,

 

sinoc sam sanjao jednog cuku.

Obicni pas, vjerovatno vucijak.

Tu smo ja i drustvo.

nazalost mi je zivotinja prisla.

 

Vjerovatno hoce da ga pomilim,

vjerovatno...ko ga zna, mozda hoce i pekmeza?

 

Jarane, ja pojma nemam, ali sam ja njemu jednu teglu pekmeza iz dzepa izvadio..

Cuko se obraduje i pojede polize sav pekmez iz tegle.

Meni bude drago i izvadim mu para?

I to pojede. Jebo majku ako je ikad ijedna zivotinja pojela sta skuplje.

 

Odjednom se na mene ahbab Simsir dere,

"NEMOJ DA BI MU DAO BANANU!".

"Sto?"

 

Dadnem pasu zlatnu bananu.......

Ojdednom se cuko razljuti i jednostavno mi rastrga grlo.

Brutalno ba, nije ni u snu bas najljepsi kadar. Zao mi je.

 

I na vrh svega derem se scenetu;

"CAKI! NECU TI OVO NIKADA OPROSTITI!

 

Ali oprastam Cakiju... Poslao mi je tajnu poruku.

Ovo je poruka samo vas majmune.

 

Mislio sam;

sta ja znam, zivotinja je zivotinja, nisam znao da ne vole banane.

Ali ne radi se o tome,

 

he ba,

 

Skontao sam;

Banane su u krizi,

i imam za vas sjajan prijedlog:

 

Spasimo banane, jedite majmune.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emil

vad e det med dig och sylt?



och var fan kom bananer in i bilden? o0



fattar inte det sista btw: Spara bananer, äta apor.

2010-01-25 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0