Ona

 

 

Usne su joj kao; elegantna guma,

sevap poljubiti, ko' jedna i po dzuma,

 

Oci su joj.. kao zvijezde, lagane u mojim ocima,

kad bi mogao izmijeniti zvijezde, budan bi bio nocima,

 

kao boca najljepseg Portugalskog vina,

hoces da me napijes, baca me ko Drina,

 

Baca me ko opusak, padam u vode Bosne,

necu se utusiti ,kazu mi stijene plosne

 

Da je bilo cisto vino, ne bi se rijeka zacrvenila,

bio je tajni sastavak, razvijen od zelenila

 

znam da nisi namjerno,

ti si se zacrvenila,

 

jer poezija je  sadasnje stanje,

opisuje zivot, hrani te znanjem.

poezija je misticno putovanje,

 

poezija je obicno sranje,

ali ja svoju poeziju izrazavam sa samopouzdanjem

 

Cak zna biti i bijesan ugriz,

Ponekad znas o cemu pises,

ostatak vremena, lezis u rijeci.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

My favourite one - love it !

2010-01-18 @ 18:24:09
URL: http://demirovicdajana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0